Kerstgala

Het C.v.L. is (bijna) jarig!

Op 11 december 2023 wordt het C.v.L. 100 jaar! Een eeuw oud… Dan kun je met zekerheid zeggen dat er veel verhalen zijn. Zoals elke vereniging zijn er vele spannende momenten geweest zoals waar er waar er werd gesproken over opheffing van de vereniging omdat er te weinig leden waren en toen het archief in het bestuurshuis afbrandde. Het C.v.L. is even zo vaak uit de as herrezen en we mochten ons op piekmomenten de grootste studiegebonden studentenvereniging van Groningen noemen. Het wordt hoog tijd om deze mijlpalen van de afgelopen eeuw met elkaar te vieren!

Openingsfeest van het Lustrumjaar: Kerstgala

We starten ons 20e lustrum dit jaar met een groot kerstgala op zaterdag 9 december. Het thema is The Roaring 20’s. Alle leden, donateurs, oud-leden en oud-donateurs van onze vereniging die ooit iets hebben bijgedragen om deze mooie vereniging vorm te geven zijn natuurlijk uitgenodigd!

We doen ons best om zo veel mogelijk mensen persoonlijk te benaderen maar dat is altijd lastig om van iedereen contactgegevens te vinden. Zeker omdat we het in dit geval over vele generaties oud-leden moeten vonden is het zeer welkom handig als je ons meehelpt met de mond-op-mond-reclame door de leden uit jouw jaar persoonlijk uit te nodigen!

Voor meer informatie: zie de pagina over het kerstgala

Lustrumjaar: Lucie vrolijkt het hele lustrumjaar op

Na het openingsfeest zullen er vele activiteiten volgen zoals een ouderwets grote Bierweek en een Eindkamp. Op dit moment gaan we echter nog niet alle activiteiten verklappen… We willen iedereen attenderen dat de onderstaande datum in de agenda moet worden gereserveerd:

Het grote eindfeest van het lustrumjaar: 7 december 2024.

Meer informatie volgt op deze pagina!

Mocht je vragen hebben of updates willen ontvangen dan kun je ons mailen via “lustrum2023” @ dit domein.